Uslovi korišćenja
Ovim uslovima korišćenja (u daljem tekstu: „Uslovi korišćenja“) zasniva se pravni/ugovorni odnos između privrednog društva:
- Poslovno ime: „NAŠA IMPERIJA DOO”
- Sedište: Kneza Grbovića 10, Mionica
- Odgovorno lice: Miodrag Mitrović, direktor
- Matični broj: 21993867
- PIB: 114244045
- Broj računa: 325-9500700214775-47 kod Otp banke
- Pretežna delatnost: 4791 - Trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta;
- Web adresa: www.mojestado.rs
- Broj telefona: +381 60 3600779
- Adresa za prijem elektronske pošte: info.mojestado@gmail.com
(u daljem tekstu: “Davalac usluge”)
i Korisnika, propisani su uslovi i pravila korišćenja Platforme, kao i prava i obaveze Korisnika prema Platformi/Davaocu usluge i uslugama koje Davalac usluge pruža putem Platforme, a na koje Korisnici pristaju prihvatanjem ovih Uslova korišćenja.
Ovi Uslovi korišćenja imaju snagu i važnost ugovora, koji Korisnik, prilikom kreiranja/verifikacije naloga, ili plaćanja Proizvoda/Usluge Partnera zaključuje u elektronskoj formi.
Ovi Uslovi korišćenja, zajedno sa Politikom privatnosti, predstavljaju, između ostalog, pravni okvir u kom su Korisnici dužni da postupaju, kako u odnosu prema Platformi i Davaocu usluge, tako i u njihovim međusobnim odnosima koji nastanu direktno ili indirektno posredstvom Platforme/Davaoca usluge.
ZNAČENJE POJEDINIH IZRAZA
“Platforma” - internet platforma pod nazivom mojestado.rs koja se nalazi na internet adresi www.mojestado.rs, a koja ima za cilj uspostavljanje tržišta i povezivanje, odnosno posredovanje između poljoprivrednih gazdinstava (Partnera) koja prodaju gotove prehrambene proizvode iz svog proizvodnog asortimana i nude usluge u vezi sa određenim proizvodima, a kako je dalje ovim Uslovima korišćenja detaljno definisano, sve putem Platforme i lica (Kupaca) koja su zainteresovana da navedene proizvode kupe, odnosno koriste usluge koje nude poljoprivredna gazdinstva.
Platforma je u vlasništvu fizičkog lica Miodraga Mitrovića (u daljem tekstu: “Vlasnik Platforme”) koji je na osnovu ugovora omogućio korišćenje, upravljanje i administriranje iste privrednom društvu NAŠA IMPERIJA DOO (Davaocu usluge) koje svoju poslovnu delatnost obavlja na internetu, putem Platforme. Platforma/Davalac usluge se pojavljuje isključivo u svojstvu posrednika između Partnera i Kupaca i nema nikakav kontakt sa Proizvodima koji su predmet prodaje na Platformi, odnosno uslugama koje Partneri nude.
“Davalac usluge” - Privredno društvo NAŠA IMPERIJA DOO, iz Mionice, sa sedištem na adresi ul. Kneza Grbovića 10, MB: 21993867, PIB: 114244045.
“Usluga Platforme” - usluga koju pruža Davalac usluge, odnosno usluga posredovanja koju Davalac usluge pruža putem Platforme, a koja se ogleda u uspostavljanju tržišta i povezivanju, odnosno posredovanju između Partnera i Kupaca, u vezi sa kupovinom/prodajom Proizvoda putem Platforme, odnosno naručivanjem Usluga Partnera putem Platforme. Ova usluga podrazumeva i zastupanje Partnera od strane Davaoca usluge u vezi sa zaključenjem ugovora o kupoprodaji Proizvoda/Usluga Partnera postavljenih na Platformi.
Usluga Platforme takođe podrazumeva i pružanje tehničke podrške Korisnicima koja se odnosi na održavanje i administriranje Platforme, što uključuje otklanjanje prijavljenih tehničkih grešaka i nepravilnosti koje nastanu unutar Platforme ukoliko je to moguće i/ili celishodno i tehničku pomoć Korisnicima Platforme u cilju što boljeg i nesmetanog korišćenja iste, a što naročito podrazumeva davanje Partnerima informacija, instrukcija i uputstava u pogledu postavljanja, editovanja i brisanja određenog sadržaja unutar Platforme i uređivanje baza podataka (u daljem tekstu: “Tehnička podrška”).
“Partner” - poljoprivredno gazdinstvo koje ima kreiran nalog na Platformi (Nalog Partnera) i koje ima mogućnost da postavlja Proizvode/Usluge Partnera na Platformu u cilju prodaje, odnosno nuđenja usluga, a sve putem Platforme. Platforma ima diskreciono pravo da od Partnera zahteva potpisivanje posebnog ugovora (Partnerski ugovor) kojim će detaljnije biti regulisana njihova međusobna saradnja, a što ne utiče na obavezu Partnera da poštuje pravila utvrđena i ovim Uslovima korišćenja.
“Kupac” - fizičko lice koje putem Platforme kupuje Proizvode Partnera postavljene na Platformi ili koristi Usluge Partnera postavljene na Platformi.
“Registrovani Kupac” - Kupac koji je registrovao svoj nalog na Platformi (Nalog Kupca).
“Gotovi proizvodi” - gotovi proizvodi u vidu poljoprivrednih proizvoda, destilata, mlečnih proizvoda, suhomesnatih proizvoda, jaja, a kako je detaljno navedeno na Platformi u okviru stranice “Gotovi proizvodi”.
“Proizvodi žive vage” - meso domaćih životinja koje ne spada u gotove proizvode, a kako je detaljno navedeno u okviru stranice na Platformi pod nazivom “Živa vaga”.
“Proizvodi” - zajednički naziv za Gotove proizvode i Proizvode žive vage.
“Usluge Partnera” - usluge klanja, obrade i tova, a koje se odnose na Proizvode žive vage.
“Posetilac” - fizičko lice koje pretražuje Platformu, a nije Kupac/Registrovani kupac/Partner.
“Primalac obaveštenja” – lice koje je prihvatilo opciju primanja obaveštenja o novostima i promotivnim ponudama Platforme.
“Korisnik” – zajednički naziv za Partnera, Kupca, Registrovanog kupca, Posetioca i Primaoca obaveštenja.
“Partnerski ugovor” – poseban ugovor koji Partner zaključuje sa Davaocem usluge, a kojim su detaljnije regulisana međusobna prava i obaveze u pogledu korišćenja Platforme, Tehničke podrške i pružanja Usluge Platforme od strane Davaoca usluge.
“Nalog Partnera” – profil Partnera na Platformi, u koji Partner unosi podatke, nakon čega Administrator Platforme vrši verifikaciju u cilju finalnog kreiranja u skladu sa uslovima i uputstvima iz ovih Uslova korišćenja i Partnerskim ugovorom i koji je neophodan za postavljanje Proizvoda/Usluga Partnera na Platformu u cilju nuđenja i prodaje istih.
“Nalog Kupca” – profil Kupca na Platformi, koji on svojom voljom kreira u skladu sa uslovima i uputstvima iz ovih Uslova korišćenja, a čije kreiranje nije obavezno u cilju kupovine Proizvoda ili naručivanja Usluga Partnera na Platformi, osim u slučaju Usluge Partnera koja se odnosi na tov Proizvoda žive vage kada je kreiranje Naloga Kupca obavezno.
“Opis Proizvoda” – informacije koje bliže određuju Proizvode/Usluge Partnera, uključujući one koje Platforma automatski postavlja (poslovno ime Partnera koji prodaje konkretan Proizvod, datum postavljanja i sl.) i one koje postavlja Partner koji prodaje konkretan Proizvod (opis, fotografija, sastav, deklaracija i sl.).
“Dodatne usluge“ – dodatne usluge koje Davalc usluge može pružati Partneru u vezi sa uslugama koje se pružaju putem Platforme, a koje će posebno biti regulisane Partnerskim ugovorom ukoliko budu ugovorene između Davaoca usluge i Partnera.
“Cena Gotovih proizvoda“ – novčani iznos koji predstavlja kupoprodajnu cenu Gotovog proizvoda, a koji je određen od strane Partnera i ne sme se razlikovati od kupoprodajne cene Gotovog Proizvoda na zvaničnom internet sajtu Partnera ukoliko isti postoji.
“Cena Proizvoda žive vage” - novčani iznos koji predstavlja kupoprodajnu cenu Proizvoda žive vage po kilogramu, a koji je određen od strane Partnera i ne sme se razlikovati od kupoprodajne cene Proizvoda žive vage po kilogramu na zvaničnom internet sajtu Partnera ukoliko isti postoji.
“Cena usluge klanja” – novčani iznos koji predstavlja naknadu za uslugu klanja Proizvoda žive vage, a koji je određen od strane Partnera i može biti različit u zavisnosti od konkretnog Proizvoda žive vage, i ne sme se razlikovati od iznosa naknade za istu uslugu na zvaničnom internet sajtu Partnera ukoliko isti postoji.
“Cena usluge obrade” - novčani iznos koji predstavlja naknadu za uslugu obrade Proizvoda žive vage, a koji je određen od strane Partnera i može biti različit u zavisnosti od konkretnog Proizvoda žive vage, i ne sme se razlikovati od iznosa naknade za istu uslugu na zvaničnom internet sajtu Partnera ukoliko isti postoji.
“Cena usluge tova” - novčani iznos koji predstavlja naknadu za uslugu tova Proizvoda žive vage, a koji je određen od strane Partnera i može biti različit u zavisnosti od konkretnog Proizvoda žive vage, i ne sme se razlikovati od iznosa naknade za istu uslugu na zvaničnom internet sajtu Partnera ukoliko isti postoji.
“Cena” – zajednički naziv za Cenu Gotovih proizvoda, Cenu Proizvoda žive vage, Cenu usluge klanja, Cenu usluge obrade, Cenu usluge tova, odnosno ukupnu Cenu onih Proizvoda/Usluga Partnera koji su konkretno naručeni putem Platforme od strane Kupca.
“Naknada za Uslugu Platforme” – naknada koju Partner plaća Davaocu usluge za pružanje Usluge Platforme, a koja je izražena u procentualnom iznosu u odnosu na Cenu.
“Moderacija” – odobravanje Proizvoda od strane Administratora platforme pre postavljanja na Platformu, u cilju onemogućavanja pojave nedozvoljenog i/ili uvredljivog sadržaja. Moderacija obuhvata i pravo Platforme/Davaoca usluge da izmeni Opis Proizvoda, na način što će ispraviti slovne greške i poboljšati kvalitet vizuelnog prikaza Proizvoda, bez promene suštine Opisa Proizvoda.
“Nastavi ka kupovini” – opcija na Platformi čijim klikom se Kupac preusmerava na stranicu gde unosi svoje podatke u cilju kupovine Proizvoda/naručivanja Usluga Partnera i kreiranja “guest naloga”, ukoliko nema već registrovan Nalog Kupca.
“Pregled kupovine” – stranica na Platformi koja prethodi kupovini Proizvoda/Usluga Partnera, a u okviru koje Kupac ima pregled svih naručenih Proizvoda/Usluga Partnera i ukupne Cene za uplatu.
“Nastavi ka uplati” – klikom na polje “Nastavi ka uplati”, Kupac se preusmerava na stranicu za plaćanje koje se vrši putem posrednika, institucije elektronskog novca “PaySpot”.
“Ponuda partnera” – Partner nuđenjem Proizvoda/Usluga Partnera na Platformi čini ponudu Kupcima za kupovinu konkretnih Proizvoda/Usluga Partnera, u skladu sa uslovima istaknutim na Platformi za Proizvod/Uslugu Partnera i uslovima sadržanim u ovim Uslovima korišćenja.
“Plati” ili “Prihvat Ponude Partnera” – aktivna radnja Kupca koja se ima smatrati prihvatom Ponude Partnera, a koja se vrši klikom na polje „Plati“ na Platformi, čijim odabirom Kupac prihvata Ponudu Partnera koja se odnosi na prethodno odabrane Proizvode/Usluge Partnera, a što proizvodi pravno dejstvo okončanjem procesa plaćanja.
“Obaveštenje o kupovini” – obaveštenje od strane Platforme/Davaoca usluge koje se, u ime i za račun Partnera, šalje na e-mail adresu koju je Kupac naveo prilikom kreiranja Naloga Kupca, ili “guest naloga”, i to nakon prihvata Ponude Partnera i plaćanja Cene. Predmetnim obaveštenjem se Kupac obaveštava da je Partner primio Prihvat Ponude Partnera učinjen od strane Kupca, te da su Proizvodi/Usluge Partnera uspešno naručeni.
“Ponuda Partnera i Prihvat Ponude Partnera” – predstavljaju sastavni deo ugovora.
“Administrator” - lice koje je nadležno za upravljanje i uređivanje Platforme i koje je zaduženo za interakciju sa Korisnicima.
“Prijavi se na newsletter” – opcija na Platformi koja omogućava Korisniku da da Platformi svoju izričitu saglasnost za obrađivanje i čuvanje ličnih podataka u svrhe slanja obaveštenja o novostima i promotivnim ponudama, odnosno u svrhe direktnog marketinga.
“Internet platna transakcija” – platna transakcija nastala korišćenjem Platne kartice.
“Platna kartica” – platne kartice sledećih kartičarskih asocijacija:
MasterCard/Maestro svih banaka izdavalaca; VISA svih banaka izdavalaca; DinaCard svih banaka izdavalaca.
“Autorizacija” – postupak provere validnosti i raspoloživosti sredstava na Platnoj kartici Kupca u trenutku kupovine Proizvoda/Usluga Partnera.
“Prava intelektualne svojine” – prava na žigovima, dizajnu, subjektivna autorska prava i prava srodna autorskim koja su regulisana važećim Zakonom o autorskom i srodnim pravima, Zakonom o žigovima i drugim pozitivno pravnim propisima Republike Srbije kojim se direktno ili indirektno regulišu pitanja prava intelektualne svojine.
“Politika privatnosti” – opšti akt Davaoca usluge koji predstavlja sastavni deo ovih Uslova korišćenja, kojim se Korisnici informišu o tome koji lični podaci se prikupljaju od strane Platforme/Davaoca usluge, koja je svrha i osnov njihove obrade, dužina čuvanja podataka, pouke o pravima Korisnika, procedure u slučaju incidenata, kao i saglasnost Korisnika da Davalac usluge i Partneri, u svojstvu samostalnih rukovalaca, mogu prikupljati, obrađivati i čuvati njegove lične podatke.
“PaySpot” – institucija elektronskog novca koja vrši posredovanje u plaćanju Cene između Kupca, Davaoca usluge i Partnera.
“Banka” – Otp banka, koja je nadležna da obezbeđuje usluge kartičnog plaćanja.
UVODNE ODREDBE
Da bi Korisnici pristupili Platformi i upoznali se sa njenim sadržajem i načinom funkcionisanja, poželjno je da pročitaju ove Uslove korišćenja i Politiku privatnosti, dok je za kreiranje naloga, postavljanje Proizvoda na Platformu, prodaju i kupovinu Proizvoda, kao i korišćenje Usluge Platforme neophodno da prihvate ova dva dokumenta, čime potvrđuju da su saglasni sa svim pravilima i uslovima korišćenja Platforme.
Davalac usluge može promeniti Uslove korišćenja Platforme kada za to postoji potreba u cilju unapređenja, bržeg i efikasnijeg funkcionisanja Platforme, kao i u ostalim slučajevima uz isticanje izmena na veb-sajtu Platforme.
Nalog na Platformi mogu kreirati samo punoletna fizička lica koja su potpuno poslovno sposobna ili ovlašćena lica u ime i za račun pravnih lica, te Korisnici prihvatom ovih Uslova korišćenja potvrđuju da ispunjavaju jedan od predmetnih uslova.
1. KREIRANJE NALOGA KORISNIKA
Nalog Partnera
Da bi Partner mogao da kreira, odnosno registruje Nalog Partnera potrebno je da prihvati ove Uslove korišćenja i Politiku privatnosti.
Ukoliko je Nalog Partnera registrovan pre potpisivanja Partnerskog ugovora, isti neće biti vidljiv Kupcima sve dok Partner ne zaključi Partnerski ugovor sa Platformom, odnosno Davaocem usluge.
Nakon zaključenja Partnerskog ugovora, Davalac usluge, odnosno Administrator Platforme odobrava Nalog Partnera nakon čega isti postaje vidljiv Kupcima.
Kreiranje i registracija Naloga Partnera obuhvata nekoliko koraka:
- Popunjavanje podataka Partnera u okviru obrasca za kreiranje Naloga Partnera do kojeg se dolazi klikom na polje “Registruj PG” na Platformi, a gde se upisuju sledeći podaci Partnera:
- Ime;
- Prezime;
- Adresa;
- Mesto;
- Opština;
- Telefon;
- Broj računa;
- BPG (broj poljoprivrednog gazdinstva);
- Imejl adresa;
- Lozinka;
- Potvrda lozinke.
- Nakon popunjavanja podataka iz tačke 1. u okviru obrasca za registraciju, Partner klikom na polje “Registrujte se” šalje zahtev Platformi za registraciju Naloga Partnera, kojom prilikom prihvata ove Uslove korišćenja i Politiku privatnosti.
- Po realizaciji 2. koraka, Platforma šalje Partneru na unetu imejl adresu verifikacioni link, odnosno obaveštenje u okviru kojeg je potrebno da Partner klikom na polje “Potvrdi registraciju” završi proces registracije i aktivira nalog.
Po realizaciji prethodno opisanih koraka, odnosno uspešne registracije naloga i potpisivanja Partnerskog ugovora sa Davaocem usluge, Partner ostvaruje pravo na korišćenje Usluge Platforme.
Nalog Kupca
Kupac ne mora registrovati nalog kako bi mu bila omogućena Usluga Platforme, osim u slučaju odabira Usluge Partnera koja se odnosi na tov Proizvoda žive vage kada je obavezan da registruje nalog.
Kupac kreira i registruje nalog na Platformi kroz nekoliko koraka:
- Popunjavanje podataka Kupca u okviru obrasca za kreiranje Naloga Kupca do kojeg se dolazi klikom na polje “Registruj se” na Platformi, a gde se upisuju sledeći podaci Kupca:
- Ime;
- Prezime;
- Telefon;
- Adresa;
- Grad;
- Poštanski broj;
- Imejl adresa;
- Lozinka;
- Potvrda lozinke.
- Nakon popunjavanja podataka iz tačke 1. u okviru obrasca za registraciju, Kupac klikom na polje “Registrujte se” šalje zahtev Platformi za registraciju Naloga Kupca, kojom prilikom prihvata ove Uslove korišćenja i Politiku privatnosti.
- Po realizaciji 2. koraka, Platforma šalje Kupcu na unetu imejl adresu verifikacioni link, odnosno obaveštenje u okviru kojeg je potrebno da Partner klikom na polje “Potvrdi registraciju” završi proces registracije i aktivira naloga.
Zajedničke odredbe:
U cilju zaštite i bezbednosti Naloga Partnera/Kupca, potrebno je da kreirana lozinka bude „snažna“ i kompleksna, da se ne sastoji od generičkih reči, kao i da se po potrebi menja. Preporuka Platforme je da se lozinka sastoji iz nepravilno raspoređenih malih i velikih slova, brojeva i znakova interpukcije.
Aktivacija Naloga Partnera/Kupca uslovljena je i odobrenjem od strane Administratora Platforme, a što se vrši upravo slanjem verifikacionog linka na imejl adresu Partnera/Kupca, kako je objašnjenu u okviru 3. koraka u postupku kreiranja i registracije naloga.
Korisnici se obavezuju da neće otkrivati podatke o svom nalogu i da neće trećim licima dozvoliti pristup nalogu. Samo Korisnici su odgovorni za svako korišćenje tih podataka ili Usluga na Platformi koje mogu izvršiti treća lica, uključujući i odgovornost za izjave i/ili sadržaje koji su postavljeni na Platformi ili za neki drugi postupak izvršen pod njihovim korisničkim imenom i/ili lozinkom.
Davalac usluge ne garantuje identitet registrovanih Korisnika, te stoga neće snositi odgovornost za korišćenje identiteta registrovanog Korisnika od strane neregistrovanih trećih lica.
Korisnici moraju odmah obavestiti Davaoca usluge, pomoću vidova obaveštavanja koje Davalac usluge učini dostupnim putem Platforme, ako su njihovi akreditivi ukradeni, obelodanjeni ili izgubljeni.
2. PRAVA INTELEKTUALNE SVOJINE
Sva Prava intelektualne svojine na celokupnom sadržaju na Platformi postavljenom od strane Platforme, odnosno Vlasnika Platforme, uključujući ali ne ograničavajući se na način funkcionisanja i rada Platforme, kao i izgled i dizajn Platforme, pripadaju isključivo Vlasniku Platforme, odnosno Miodragu Mitroviću. Vlasnik Platforme je Davaocu usluge ustupio pravo korišćenja celokupnog sadržaja postavljenog na Platformi od strane Vlasnika Platforme, kao i pravo da upravlja radom i načinom funkcionisanja Platforme, što podrazumeva i administriranje Plarforme i ekonomsko iskorišćavanje iste, a sve u cilju pružanja Usluge Platforme, odnosno usluge posredovanja koju Davalac usluge pruža putem Platforme.
U pogledu sadržaja koji je postavljen na Platformi od strane Partnera, isti garantuje da je u potpunosti ovlašćen za korišćenje, odnosno postavljanje takvog sadržaja na Platformu, a naročito sadržaja koji je zaštićen pravima intelektualne svojine, odnosno garantuje da je nosilac svih prava intelektualne svojine na sadržaju koji postavlja na Platformu ili da je regulisao međusobne odnose sa nosiocem/nosiocima svih prava intelektualne svojine na predmetnom sadržaju.
Prihvatanjem ovih Uslova korišćenja, Partner potvrđuje i garantuje da treća lica neće isticati bilo kakve zahteve prema Platformi/Davaocu usluge u vezi sa pravima intelektualne svojine na sadržaju koji na Platformu postavlja Partner.
Partner potvrđuje da Platforma/Davalac usluge ni na koji način ne može biti odgovoran za eventualno kršenje prava intelektualne svojine na sadržaju koji Partner postavlja na Platformu, kao ni za direktnu ili indirektnu štetu koju treće lice usled toga može pretrpeti.
U slučaju da se treće lice obrati Platformi/Davaocu usluge sa zahtevom koji se odnosi na zaštitu Prava intelektualne svojine na sadržaju postavljenom na Platformi od strane Partnera, Platforma/Davalc usluge će treće lice uputiti na Partnera kao odgovornog za eventualnu povredu subjektivnih prava trećih lica.
U slučaju da treće lice podnese protiv Platforme/Davaoca usluge zahtev nadležnom sudu za zaštitu Prava intelektualne svojine na sadržaju koji je postavljen na Platformi od strane Partnera, Partner se obavezuje da stupi u postupak u svojstvu umešača na strani Platforme/Davaoca usluge i da nadoknadi svaku štetu, zajedno sa svim nastalim troškovima koju Platforma/Davalac usluge bude pretrpeo zbog povrede Prava intelektualne svojine trećeg lica, korišćenjem sadržaja koji je na Platformi postavljen od strane Partnera.
Sve garancije, prava i obaveze iz ovog člana učinjene od strane Partnera Davaocu usluge se odnose i primenjuju i na Vlasnika Platforme.
3. NAKNADA
Kupac plaća Cenu Proizvoda/Usluge Partnera, kao i troškove isporuke Proizvoda, i to na jedan od sledećin načina:
- kartično plaćanje (platna kartica, IPS plaćanje i E-novac);
- plaćanjem po osnovu profaktura.
Sva plaćanja vrše se putem posrednika “PaySpot”, dok način plaćanja zavisi od naručenih Proizvoda/Usluge Partnera, odnosno da li se plaćanje vrši na rate.
Cene Proizvoda koje se prikazuju na Platformi su konačne i u njih je uračunat PDV.
1. Kartično plaćanje
Ukoliko je naručen Gotov proizvod ili Proizvod žive vage, sa ili bez Usluga Partnera koje obuhvataju klanje/obradu, plaćanje se vrši odjednom, platnom karticom direktno putem Platforme, a posredstvom “PaySpot”-a.
Klikom na polje “Nastavi ka uplati”, Kupac se preusmerava na stranicu za plaćanje gde ima mogućnost odabira načina kartičnog plaćanja, i to platnom karticom, IPS plaćanjem.
Nakon izvršenog plaćanja, Platforma dostavlja Kupcu na imejl adresu fakturu u ime i za račun Partnera, a koja je izdata od stane Partnera.
2. Plaćanje po osnovu profaktura
Ukoliko je naručen Proizvod žive vage sa Uslugom Partnera koja se odnosi na tov izabranog Proizvoda, plaćanje se može izvršiti i na rate, u kom slučaju Platforma u ime i za račun Partnera dostavlja Kupcu na imejl adresu onoliko profaktura izdatih od strane Partnera na koliko rata je odobreno plaćanje Cene Proizvoda žive vage i Cene usluge tova. Ukupna Cena može obuhvatiti i druge Usluge Partnera ukoliko su i one naručene pored usluge tova. Kupac je dužan da plaćanje Cene za naručene Proizvode/Usluge Partnera izvrši prema instrukcijama i uslovima naznačenim u dostavljenim profakturama. Nakon isplate poslednje profakture, Platforma u ime i za račun Partnera dostavlja Kupcu na imejl adresu konačnu fakturu (završni račun) izdatu od strane Partnera.
Cenu Proizvoda/Usluge Partnera određuju Partneri, dok troškove isporuke Proizvoda određuje Platforma, odnosno Davalac usluge, s obzirom da Davalac usluge vrši isporuku Proizvoda posredstvom lica koje samostalo određuje. U ukupnu Cenu Proizvoda/Usluge Partnera uračunati su i troškovi dostave, ukoliko je Kupac odabrao dostavu Proizvoda, a što je transparentno naznačeno u okviru polja “Cena dostave sadržaja korpe” na Platformi.
Naručivanje Proizvoda/Usluga Partnera putem Platforme
Davalac usluge posreduje između Partnera i Kupca u cilju kupoprodaje Proizvoda postavljenih na Platformi, odnosno naručivanja Usluga Partnera, a sve putem Platforme.
Partner, za Proizvode/Usluge Partnera koje je postavio na Platformu, ovlašćuje Davaoca usluge da u njegovo ime i za njegov račun zaključuje ugovore sa Kupcima koji se odnose na kupoprodaju Prozivoda/Usluga Partnera postavljenih na Platformi, a koji su naručeni putem Platforme.
Partner ovlašćuje Davaoca usluge da u njegovo ime i za njegov račun dostavlja račun, odnosno profaktrure i završni račun Kupcima na njihovu imejl adresu naznačenu prilikom kupovine Proizvoda, dok se naplata ukupne Cene vrši putem posrednika za plaćanje, institucije elektronskog novca “PaySpot”.
Partner i Davalac usluge saglasno konstatuju da su iznos, način obračuna i isplate Naknade za Uslugu Platforme detaljno regulisali Partnerskim ugovorom.
Platforma zadržava pravo da sa svakim pojedinačnim Partnerom drugačije ugovori iznos Naknade za Uslugu Platforme, obračun i/ili isplatu i to Partnerskim ugovorom, njegovim aneksom ili na bilo koji drugi način.
U slučaju ugovaranja Dodatnih usluga, naknada za pružanje istih će takođe biti regulisana Partnerskim ugovorom ili njegovim aneksom.
Kupac koristi Uslugu Davaoca usluge koju pruža putem Platforme bez plaćanja posebne naknade, s tim što Davalac usluge ima diskreciono pravo da uvede Kupcu posebnu naknadu za korišćenje Usluge Platforme u bilo kom trenutku, o čemu će Kupca obavestiti blagovremeno, jasno i na transparentan način.
Platne transakcije se mogu vršiti isključivo u dinarima kao zvaničnoj valuti Republike Srbije (RSD).
U slučaju da na Platformi budu informativno prikazane cene u drugim valutama, koristi se kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena platna kartica Kupca biće izražen u lokalnoj valuti Kupca kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije/banka izdavalac Kupca, a koji Davaocu usluga u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat takve konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na Platformi i one koja može biti prikazana na bankovnom izvodu Kupca.
Plaćanje Platnim karticama
Sva plaćanja se obrađuju putem pouzdanih spoljnih sistema plaćanja.Plaćanje putem prihvatanja platnih kartica obavlja se preko sledećih pružaoca usluga: Institucije elektronskog novca PaySpot doo Novi Sad, sa sedištem u Novom Sadu, ul. Branimira Ćosića 2/II/201B, MB: 21157074, PIB: 109296534, i OTP Banka Srbija A.D. Novi Sad, sa registrovanim sedištem u Novom Sadu, Trg slobode 5, MB: 08603537, PIB: 100584604 u daljem tekstu: Banka.
Korisnik je, kako bi realizovao kupovinu usluge putem internet stranice, dužan da na označenoj sigurnoj formi stranice unese podatke svoje platne kartice. Ukoliko je transakcija izvršena, korisnik će biti obavešten da je rezervacija sredstava u iznosu kreirane porudžbine uspešno obavljena. Prihvatanjem ovih Uslova korišćenja korisnik je saglasan da mu se u momentu inicijalnog poručivanja rezervišu sredstva u iznosu kreirane porudžbine, kao i da se njegova platna kartica zaduži za iznos sa računa za realizovanu kupovinu usluge. Podaci o platnoj kartici čuvaju se na sigurnoj zaštićenoj stranici Banke u kriptovanoj formi i nisu dostupni drugim stranama u procesu plaćanja. Podaci o platnoj kartici ni jednog trenutka nisu dostupni Platformi, ni Instituciji. Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI Sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. U slučaju povraćaja novca korisniku povraćaj sredstava će biti izvršen na karticu, odnosno na tekući račun korsinika uz njegovu saglasnost. Prilikom povraćaja novca korisnik će učiniti dostupnim podatak o tekućem računu na koji se imaju vratiti sredstva, što predstavlja podatak o ličnosti, koji je zaštićen u skladu sa Politikom privatnosti. U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava korsiniku koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Platforma je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i Dinacard metoda plaćanja, što znači da će Banka na zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika platne kartice. S tim da se za svaku registrovanu karticu (bila jedna ili više) obavlja provera validnosti kartice i potrošača. Unos i prenos ličnih podataka i podataka o broju kartice zaštićeni su u skladu sa vodećim bezbednosnim protokolima na Internetu i u skladu sa PCI DSS standardima za sigurna plaćanja.
S obzirom na to da svaka zemlja nezavisno određuje zakone koji regulišu promet roba i usluga, mogu se javiti situacije u kojima NEZAVISNO OD NAS određene državne službe uvedu dodatne poreze, takse ili dažbine na izvršene transakcije. Platforma ne snosi odgovornost za takva obračunavanja, a Kupci i Prodavci se obavezuju da samostalno reše sva pitanja vezana za njihovu uplatu.
Pravila i informacije u vezi sa plaćanjem karticom
U procesu prihvatanja platnih kartica i izvršavanju platnih transakcija na Platformi, novčana sredstava na ime usluge prihvatanja bezgotovinskog načina plaćanja platnim karticama Korisnika na Platformi se putem elektronskih kanala podržanih od strane Banke prenose (uplaćuju) na poseban račun Institucije elektronskog novca za zaštitu novčanih sredstava korisnika kod Banke, u cilju daljeg prenosa na račune primaoca plaćanja. Uplatom novčanih sredstava od strane Korisnika na ime izvršenja platne transakcije upotrebom platne kartice na Platformi, Korisnik daje izričitu saglasnost da se uplata novčanih sredstava izvrši u korist posebnog računa Institucije za zaštitu novčanih sredstava korisnika otvorenog kod Banke, i saglasan je da Platforma odredi raspored iznosa i u ime Korisnika Instituciji izda instrukcije za prenos novčanih sredstava na platne račune primaoca plaćanja: Prodavcu na ime prodate robe na Platformi, i Platformi po osnovu naknade (provizija za posredovanje u trgovini na internet platformi ), Institucija ne odgovara za poreske kao i druge zakonske obaveze koje eventualno proizilaze iz ovlašćenog ili neovlašćenog korišćenja Platforme od strane Korisnika.
Predugovorno informisanje
Kod svakog plaćanja putem Platforme Korisnik sa Institucijom zaključuje ugovor o jednokratnoj platnoj transakcji, radi prihvata i prenosa novčanih sredstava primaocima plaćanja. Predugovorne informacije o jednokratnoj platnoj transakciji na Platformi sadrže informacije o Ugovoru o jednokratnim platnim transakcijama prilikom plaćanja na Platformi, informacije o izvršenju jednokratnih platnih transakcija, informacije i podatke o naknadama i terminskom planu za izvršenje jednokratnih platnih transakcija, informacije o načinu i sredstvima komunikacije između Korisnika i Institucije.
Informacije o Ugovoru o jednokratnoj platnoj transakciji - Ugovor o jednokratnoj platnoj transakciji je ugovor na daljinu za izvršenje jednokratne platne transakcije kojim se uređuje izvršenje jedne određene platne transakcije. Zaključuje se između Institucije i Korisnika na Platformi, kao sredstvu komunikacije na daljinu aktiviranjem od strane korisnika određenih opcija u sadržaju prikazanom na Platformi i davanjem saglasnosti za izvršavanje jednokratne platne transakcije uspešnim iniciranjem kartične transakcije. Ugovor o jednokratnoj platnoj transakciji čine Opšti uslovi za pružanje platnih usluga i izdavanje elektronskog novca (u daljem tekstu: Opšti uslovi poslovanja Institucije) i Terminski plan Institucije koji su dostupni na www.payspot.rs, ovi Uslovi korišćenja i autorizovan nalog potrošača za izvršenje jednokratne platne transakcije. Izdavanjem naloga za izvršenje jednokratne platne transakcije odnosno iniciranjem plaćanja platnom karticom, smatra se da se Korisnik upoznao i da prihvata ove Uslove Platforme i predugovorne informacije i uslove izvršavanja jednokratnih platnih transakcija Institucije koji su dostupni Korisniku na Platformi pre izvršenja transakcije plaćanja i sa kojima se Korisnik saglasio. Ugovor o jednokratnoj platnoj transakciji se smatra zaključenim činom davanja saglasnosti od strane Korisnika za izvršenje jednokratne platne transakcije na Platformi.
Ugovor o jednokratnoj platnoj transakciji zaključuje se na srpskom jeziku. Korisnik ima pravo da mu se tokom trajanja ugovornog odnosa, na njegov zahtev, dostavi kopija naloga o jednokratnoj platnoj transakciji na papiru.
Autorizacija i izvršavanje jednokratne platne transakcije
Jednokratna platna transakcija određuje se platnim nalogom. Institucija prima platne naloge neposredno od strane Platforme, koja ih dostavlja u ime i za račun Korisnika koji inicira izvršenje jednokratne platne transakcije:
Smatra se da je platna transakcija autorizovana kada je korisnik dao saglasnost za njeno izvršenje. Autorizacijom naloga korisnik daje saglasnost za izvršenje platne transakcije u skladu sa uslovima koji su mu prezentovani neposredno pre davanja saglasnosti, kao i Opštim uslovima poslovanja Institucije www.payspot.rs, čime je Ugovor o jednokratnoj platnoj transakciji između Institucije i Korisnika zaključen.
Institucija će izvršiti platni nalog kojim se traži izvršenje platne transakcije pod uslovom da je:
- nalog ispravno popunjen – što podrazumeva potpun unos podataka na platnom nalogu unosom minimuma podataka neophodnih za odobravanje transakcije;
- Korisnik osigurao dovoljno novčanih sredstava za izvršenje naloga, odnosno ako je Institucija primila na Račun kod banke iznos novčanih sredstava za izvršenje jednokratne platne transakcije;
- Korisnik dao saglasnost za izvršenje platnog naloga;
- ne postoje zakonske prepreke za izvršenje (prema drugim propisima).
Dostavnica o isporučenim uslugama
Davalac usluge/Partner je u obavezi da o isporučenoj robi/uslugama obezbedi jasan i pouzdan dokaz da je roba/usluge preuzeta/pružena Kupcu, odnosno osobi ovlašćenoj od strane Kupca. S obzirom na to, Davalac usluge/Partner će obezbediti postojanje jasnog dokaza kojim se potvrđuje da je poručena roba/usluga uručena Kupcu, sa dostupnom oznakom o datumu i vremenu isporuke, podacima o potrošaču, podacima o narudžbini, trgovcu, transakciji, odnosno koja mora imati iste obavezujuće elemente kao i potvrda o plaćanju.
Dokaz iz prethodnog stava se može sastojati od potvrde o preuzetoj pošiljci ukoliko je isporuka izvršena poštom ili drugom kurirskom službom.
Davalac usluge/Partner je u obavezi da u periodu od 2 (dve) godine od momenta nastanka transakcije, na bezbedan i siguran način arhivira sve dokaze opisane u prethodna dva stava, kao i da ih dostavi Banci u slučaju reklamacije transakcije, a na zahtev Banke.
Ukoliko je robu preuzelo ovlašćeno lice, Davalac usluge/Partner je dužan da uz dostavnicu arhivira i ovlašćenje.
4. PRAVILA PONAŠANJA KORISNIKA
Prihvatanjem ovih Uslova korišćenja, Korisnici se obavezuju da, prilikom korišćenja Usluge Platforme, sve aktivnosti na Platformi i u međusobnoj interakciji sa drugim Korisnicima preduzimaju u skladu sa važećim propisima Republike Srbije, dobrim poslovnim običajima, pravilima morala, poslovnom etikom, kao i načelom savesnosti i poštenja. Prihvatanjem ovih Uslova korišćenja, Korisnici se naročito obavezuju da:- će izvršavati svoje obaveze predviđene ovim Uslovima korišćenja;
- neće zloupotrebiti sadržaj na Platformi;
- neće davati lažne podatke o svom identitetu, niti činiti delo krađe tuđeg identiteta;
- će pružati samo tačne i istinite informacije;
- neće otkrivati informacije ili dokumenta do kojih dođu na bilo koji način, osim ukoliko je to u skladu sa relevantnim važećim zakonom, ili ako je ovlašćenje za takvo otkrivanje dato od strane Platforme/Davaoca usluge;
- neće koristiti robote, pauke i druga autorizovana sredstva za pristup Platformi;
- neće preduzeti bilo koju radnju koja jeste, ili bi mogla da bude veliko opterećenje za funkcionisanje Platforme;
- neće objavljivati sadržaj koji čine nepotpune, lažne, ili netačne informacije o bilo kojoj osobi, proizvodu ili usluzi u vezi sa Platformom/Davaocem usluge;
- neće kopirati, menjati, ili javno prikazivati bilo koji sadržaj drugih Korisnika koji se nalazi na Platformi, bez prethodnog izričitog pismenog odobrenja Platforme/Davaoca usluge/Korisnika na kojeg se odnosi predmetni sadržaj;
- neće ometati ili pokušati da ometaju pravilan rad Platforme ili bilo koje druge aktivnosti koja se sprovodi na, ili sa Platforme.
Imajući u vidu da Davalac usluge ne može garantovati identitet Kupaca, Kupci su dužni da obaveste Davaoca usluge ako imaju dokaz da je Platna kartica koja je povezana sa njihovim nalogom ukradena i/ili da se koristi na prevaru od strane nekog trećeg lica.
Davalac usluge će nastojati da, zajedno sa pružaocem platnih usluga, uložiti sve napore da blokira dalja plaćanja kada ga Kupac uredno obavesti, s tim što Davalac usluge neće biti odgovoran za lažnu upotrebu istog koju mogu izvršiti treća lica na Kupčevom nalogu i nije obavezan da vrši istragu o lažnoj upotrebi načina plaćanja Kupca od strane trećih lica niti da blokira ikakvu sumnjivu transakciju.
Poželjno je da Kupci prijave policiji svaku krađu, pljačku ili mogućnost zloupotrebe njihovih Platnih kartica. Ukoliko je potrebno, Davalc usluge će sarađivati sa Kupcima i nadležnim organima, po potrebi, u cilju pružanja pouzdanih dokaza o nepravilno izvršenoj naplati.
5. FUNKCIONISANJE PLATFORME I PRAVA I OBAVEZE KORISNIKA
Proizvodi/Usluge Partnera su podeljeni na dve odvojene stranice na Platformi, i to na stranici “Živa vaga” i stranici “Gotovi proizvodi”.
“Živa vaga” je stranica na Platformi koja se odnosi na sva grla stoke i svu ostalu živinu, kako u tovu, tako i odmah u prodaji. Preko ove stranice Kupci mogu pronaći ponudu grla i ostalu živinu svih Partnera. Odabirom grla stoke, ili ostale živine, otvara se stranica u okviru koje Kupci, između ostalog, imaju izbor potkategorije Proizvoda, mase, organske proizvodnje, osiguranja grla, ali i izbog Usluga Partnera.
U okviru stranice “Gotovi proizvodi” Kupci mogu naručiti poljoprivredne proizvode, destilate, mlečne proizvode, suhomesnate proizvode, jaja, gde takođe imaju mogućnost izbora potkategorije Proizvoda i organske proizvodnje.
Stranica “Farme” na Platformi služi Partnerima, odnosno na ovoj stranici poljoprivredna gazdinstva predstavljaju sebe i svoje Proizvode/Usuge Partnera, dok Kupcima ova stranica omogućava da se dodatno informišu o istom.
Korišćenje Platforme
Da bi Kupac naručio i kupio Proizvod, nije potrebno da ima kreiran Nalog Kupca, osim ukoliko odabere Uslugu tova Proizvoda žive vage u kom slučaju je Nalog Kupca obavezan.
Da bi Partner mogao u potpunosti da koristi Platformu i Uslugu Platforme, odnosno postavlja Proizvode na Platformu u cilju oglašavanja i prodaje istih, neophodno je da kreira i verifikuje Nalog Partnera kojom prilikom i elektronskim putem prihvata ove Uslove korišćenja i Politiku privatnosti i zaključi sa Davaocem usluge Partnerski ugovor, nakon čega će Nalog Partnera biti odobren od strane Davaoca usluge.
Nakon uspešno realizovanih koraka opisanih u prethodnom stavu, Partner može da kreira i postavi Proizvod na Platformi i naznači uslugu u vezi sa istim, a što će biti vidljivo u okviru stranice “Gotovi proizvodi”, ili “Živa vaga”, u zavisnosti od vrste Proizvoda, kao i u okviru profila Partnera na stranici “Farma”.
Partner opredeljuje Cenu Proizvoda/Usluge Partnera, kao i Opis proizvoda, što uključuje konkretan opis, fotografiju, sastav, deklaraciju i druge dostupne karakteristike Proizvoda.
Cena Proizvoda/Usluge Partnera koju određuje Partner ne sme biti različita od kupoprodajne cene istog Proizvoda/Usluge Partnera na zvaničnom internet sajtu Partnera, ukoliko isti postoji.
Nakon kreiranja Proizvoda na Platformi, u okviru Naloga Partnera, Aministrator Platforme će u roku od 24h izvršiti Moderaciju svakog pojedinačnog Proizvoda, a tek po finalizaciji procesa Moderacije Proizvod će biti prikazan na Platformi, kako bi isti bio vidljiv Kupcima.
Kupovina proizvoda
Svaki Korisnik može izvršiti pregled ponuđenih Proizvoda/Usluga Partnera, odnosno može videti sve Proizvode postavljene na Platformi od strane Partnera, a narudžbinu Proizvoda Kupac vrši klikom na polje „Plati“, nakon odabira Proizvoda/Usluge Partnera koji želi da kupi i načina plaćanja, kao i nakon prihvatanja ovih Uslova korišćenja i Politike privatnosti, a što će se smatrati Prihvatom Ponude Partnera i iniciraće zaduživanje sredstava na računu Kupca ukoliko je odabran način plaćanja Platnim karticama, odnosno kartičnog plačanja.
Nakon Prihvata Ponude Partnera na način opisan u prethodnom stavu ovih Uslova korišćenja, Kupcu od strane Platforme stiže obaveštenje na e-mail adresu koju je uneo prilikom kreiranja Naloga Kupca, odnosno prilikom naručivanja Proizvoda bez kreiranja naloga, a koje predstavlja potvrdu narudžbine odabranih Proizvoda/Usluga Partnera, odnosno da je Partner primio Prihvat Ponude Partnera od strane Kupca, što predstavlja čin zaključenja ugovora o kupoprodaji Proizvoda/Usluga Partnera između Kupca i Partnera. Davalac usluge predmetno obaveštenje šalje Kupcu u ime i za račun Partnera.
Zaključenje ugovora o kupoprodaji odabranog Proizvoda/Usluge Partnera vrši Platforma/Davalac usluge u ime i za račun Partnera, u skladu sa ovlašćenjima dobijenim od strane Partnera, koja se daju prihvatanjem ovih Uslova korišćenja.
Nakon uspešnog Prihvata Ponude Partnera, Kupac i Partner stupaju u ugovorni odnos koji se tiče kupoprodaje Proizvoda/Usluge Partnera, a na taj način nastaje obaveza Kupca da plati ukupnu Cenu Proizvoda/Usluge Partnera koja obuhvata i troškove dostave ukoliko je odabrana opcija dostave u pogledu Proizvoda za koje postoji ta mogućnost, dok za Partnera nastaje obaveza da isporuči Kupcu odabrani Proizvod, odnosno izvrši Uslugu Partnera.
Prihvatanjem ovih Uslova korišćenja, Kupci su obavešteni i saglasni da svi Proizvodi/Usluge Partnera koji se pojavljaju na Platformi zavise od dostupnosti, mogućnosti izvršenja, te prihvataju mogućnost da prilikom realizacije naružbine Proizvod/Usluga Partnera možda neće biti dostupan u datom trenutku, ili roku koji bude određen za dostavu/izvršenje.
Dostava proizvoda
Dostavu Proizvoda vrši Davalac usluge, na adresu Kupca koju je uneo prilikom naručivanja Proizvoda, i to posredstvom vozača koji su zaposleni/radno angažovani kod Davaoca usluge. Dostava se vrši na uobičajen način i u skladu sa uslovima poslovanja Davaoca usluge.
Kupci imaju mogućnost izbora dostave Proizvoda klikom na polje “checkbox” u toku procesa kupovine, pre Prihvata Ponude Partnera.
Rok dostave Proizvoda zavisi od konkretnog Proizvoda koji je kupljen, lokacije gde se isti nalazi, kao i Usluge Partnera koju je potrebno da Partner izvrši u vezi sa konkretnim Proizvodom. Kupac će biti obavešten o okvirnom roku isporuke Proizvoda, s tim što taj rok ne može biti duži od 5 dana od dana Prihvata Ponude Partnera i kupovine Proizvoda, a što se odnosi na Gotove proizvodie i Proizvode žive vage za koje je naručena Usluga klanja i obrade.
Kada su u pitanju proizvodi “Žive vage” za koje nije ugovorena Usluga klanja i obrade, iste preuzima Kupac lično na adresi Partnera, ili nekoj drugoj adresi o kojoj se Kupac i Partner dogovore i u roku koji dogovore.
Kada su u pitanju proizvodi “Žive vage” za koje je ugovorena usluga tova sa uslugom klanja i obrade, dostavu vrši Davalac usluge. Ukoliko je ugovorena samo usluga tova, bez usluge klanja i obrade, Proizvod preuzima lično Kupac na adresi Partnera, ili nekoj drugoj adresi o kojoj se Kupac i Partner dogovore. Rok isporuke/ličnog preuzimanja se određuje prema broju hranidbenih dana. Ukoliko do željene kilaže Proizvoda dođe pre poslednjeg hranidbenog dana, Kupac će o istom biti blagovremeno obavešten, u kom slučaju će rok isporuke/preuzimanja biti kraći, a sve u skladu sa dogovorom Partnera i Kupca.
Kupac neće moći da prati lokaciju Proizvoda u realnom vremenu i približno vreme dostave može varirati. U slučaju kašnjenja i/ili pitanja vezanog za dostavu Proizvoda, Kupac može direktno kontaktirati Davaoca usluge putem dostupnog kontakta na Platformi.
Kupci mogu da prate status svoje narudžbine putem Platforme od Potvrde narudžbine do isporuke samo na osnovu informacija koje plasira Platforma u vezi sa kretanjem narudžbine, procenjenim vremenom isporuke i drugim informacija od značaja za isporuku Proizvoda.
Proizvode za isporuku pripremaju Partneri i predaju iste Davaocu usluge u cilju isporuke Kupcima. S tim u vezi, Partner je dužan da Proizvode zapakuje na odgovarajući način, odnosno da isti imaju propisanu i odgovarajaću ambalažu i deklaraciju. Davalac usluge ni na koji način neće biti odgovoran za neadekvatnu/neurednu/neispravnu ambalažu, odnosno način pakovanja Proizvoda, zbog čega bi dostava istog bila neblagovremena, ili neuredna, već je za to odgovoran isključivo Partner.
U slučaju da Proizvodi ne mogu biti pripremljeni i/ili pripremljeni za isporuku i/ili isporučeni u roku koji je predviđen za dostavu, ili nekog konkretnog datuma koji je određen prilikom Prihvata Ponude Partnera, Partner je dužan da o tome blagovremeno obavesti Davaoca usluge i Kupca u cilju davanja alternativnog rešenja U svakom slučaju, Partner u potpunosti odgovarara za neblagovremenu/neurednu pripremu Proizvoda, kao i neblagovremenu/neurednu isporuku Proizvoda, odnosno pripremu Proizvoda za isporuku i/ili nedostavljanje Proizvoda, kao i neblagovremeno/neuredno izvršenje Usluga Partnera, ukoliko je do neblagovremene/neuredne isporuke/izvršenja Usluga Partnera, odnosno nedostavljanja Proizvoda došlo zato što Partner nije na vreme pripremio Proizvod i/ili je neuredno/neadekvatno pripremio Proizvod/izvršio Uslugu Partnera, u kom slučaju je dužan da nadoknadi sve eventualne troškove i/ili štetu koju u tom slučaju bude pretrpeo Davalac usluge i/ili Kupac.
Troškove isporuke Proizvoda određuje Davalac usluge i isti su istaknuti na Platformi prilikom naručivanja Proizvoda i naplaćuju se zajedno sa Cenom Proizvoda/Usluge Partnera. Davalac usluge ima mogućnost da naznači da će isporuka biti besplatna za konkretan Proizvod ukoliko ukupna cena narudžbine pređe određeni iznos, ili iz bilo kog drugog razloga koji odredi Partner.
Ukoliko je Kupac naručio više Proizvoda od istog Partnera, Kupcu neće biti posebno naplaćeni troškovi isporuke za svaki pojedinačan Proizvod, već će troškovi isporuke biti ili isti za celokupnu narudžbinu, ili će nakon prvog naručenog Proizvoda biti uvećani u iznosu koji zavisi od težine ostalih naručenih Proizvoda, lokacije gde se Proizvodi nalaze, ili nekog drugog faktora koji utiče na cenu dostave, sve u zavisnosti od poslovanja Davaoca usluge.
Kupci snose svu odgovornost za pružanje ispravnih adresa za dostavu koje navode u okviru svog naloga/prilikom naručivanja, te oslobađaju Davaoca usluge i Partnera od svake odgovornosti za nemar ili grešku pri preuzimanju ili dostavi naručenih Proizvoda kao rezultat davanja netačnih adresa za preuzimanje i dostavu.
Kupci moraju pružiti sve potrebne informacije, sa što više detalja o Proizvodu koji žele da kupe, te mogu navesti komentare koje smatraju korisnim u odeljku „Napomene“. Kupac oslobađa Davaoca usluge i Partnera od svake odgovornosti proistekle iz nemara ili greške u uputstvima koje navede Kupac. Kao rezultat prethodno navedenog, troškove koji proizađu iz pružanja netačne adrese za preuzimanje i dostavu, kao i netačnih uputstava u vezi sa Proizvodima koje treba pripremiti i dostaviti, ili roku isporuke, snosi Kupac.
Ukoliko se Kupac ne nađe na mestu naznačenom za dostavu zbog čega naručeni Proizvodi ne mogu biti dostavljeni, Kupac snosi Cenu Proizvoda koji je plaćen Platnom karticom putem Platforme, uključujuči i eventualne troškove dostave, odnosno Platforma nije u obavezi da u tom slučaju izvrši povrat novčanih sredstava. To ne dovodi u pitanje mogućnost da Kupac naruči i plati drugu narudžbinu Proizvoda, identičnu onoj koja nije mogla da se dostavi i da primi navedene Proizvode.
Prijem naručenih Proizvoda od strane Kupca na navedenoj adresi dostave smatra se prihvatanjem narudžbine. U slučaju da je narudžbina netačna ili nepotpuna ili da ima ikakav nedostatak, Kupac može kontaktirati Platformu/Davaoca usluge putem raspoloživog kontakta odmah po prijemu narudžbine, ili kontaktirati direktno Partnera. Ni Platforma/Davalc usluge ni Partner ne preuzimaju obavezu da provere identitet primaoca narudžbine, jer se podrazumeva da je primalac narudžbine odgovarajuće lice ako se nalazi na navedenoj adresi dostave. Isto važi i u slučaju direktnog preuzimanja Proizvoda kod Partnera od strane Kupca. Platforma/Davalac usluge, ne preuzima odgovornost za rukovanje narudžbinom ako se pogrešna osoba nalazi na ispravnoj adresi dostave.
Otkazivanje narudžbine Usluge tova
Kupac može otkazati narudžbinu Proizvoda žive vage u pogledu kojeg je naručio Uslugu tova u bilo kom trenutku do trenutku isporuke/preuzimanja, s tim što nema pravo na refundaciju do tada plaćene Cena Proizvoda/Usluge, osim ukoliko je otkazivanje izvršio u roku od 14 dana od dana naručivanja, a prema pravilima za odustanak od ugovora koja su dalje u tekstu definisana. Partner i Kupac se mogu i drugačije dogovoriti, s tim što to ne utiče na Naknadu za Uslugu Platforme koju Davalac usluge zadržava.
Osiguranje Proizvoda žive vage
artner ima mogućnost da osigura Proizvode žive vage kod osiguravača Akcionarsko društvo za osiguranje “DDOR Novi Sad” (u daljem tekstu: “Osiguravač”), a sve u skladu sa politikom poslovanja i uslovima koje propisuje osiguravač, a koji se mogu naći na sledećem linku: Uslovi osiguranja.
Osiguravač obrađuje podatke o ličnosti Partnera za potrebe osiguranja kao samostalni rukovalac, u skladu sa svojom politikom privatnosti i takvi podaci su obezbrđeni u skladu sa politikom bezbednosti Osiguravača. Partneri se o obradi podataka o ličnosti koju vrši Osiguravač mogu informisati i putem sledećeg linka: Obrada podataka.
Davaoc usluge nema uvid niti kontrolu nad obradom podataka o ličnosti Osiguravača, kako u pogledu relevantnih činjenica o obradi, tako i pogledu pravnog osnova, o čemu se Partner mora posebno dodatno informisati kod Osiguravača, a za koju obradu Davalac usluge nije odgovoran.
Recenzije
Kupci mogu ocenjivati Proizvode i/ili Partnere, odnosno njihovu uslugu u pogledu pripreme Proizvoda na način štoće ostavljati rezencije unutar Platforme, odnosno pisati komentare i/ili dodeljivati određeni broj zvezdica u zavisnosti od njihovog zadovoljstva u pogledu dostavljenih Proizvoda.
Reklamacije na funkcionalnost Platforme i Uslugu Platforme
U slučaju da Korisnik ima primedbu koja se odnosi na funkcionalnost Platforme ili Usluge koju Davalac usluge pruža, ima pravo da se obrati Platformi/Davaocu usluge i da uloži reklamaciju, u roku od 15 dana od trenutka kada je došlo do eventualne greške, i to preko e-mail adrese: info.mojestado@gmail.com.
Reklamacija na Proizvode/Usluge Partnera
Reklamacije koje se odnose na nesaobraznost Proizvoda sa Opisom Proizvoda i deklaracijom, odnosno kvalitet, svojstva, sastav i izgled Proizvoda, odnosno saobraznost Usluge Partnera sa ugovorenom, kao i druge zahteve, odnosno reklamacije Kupaca u vezi sa Proizvodom/Uslugom Partnera, rešavaće isključivo Partner koji je predmetni Proizvod/Uslugu postavio na Platformu, odnosno ako se reklamacija odnosi isključivo na dostavu Proizvoda, reklamacijuće rešavati Davalac usluge.
U slučaju da isporučeni Proizvod nije saobrazan Opisu Proizvoda ili deklaraciji, Kupac ima pravo da od Partnera zahteva otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom, bez naknade.
Ukoliko otklanjanje nesaobraznosti opravkom ili zamenom Proizvoda iz prethodnog stava nije moguće, Kupac ima pravo da od Partnera zahteva odgovarajuće smanjenje cene ili raskid ugovora, odnosno povraćaj cene, a sve iz razloga propisanih Zakonom o zaštiti potrošača Republike Srbije.
U slučaju da Usluga Partnera nije saobrazna sa ugovorenom, Kupac ima pravo da od Partnera zahteva izvršenje saobrazne usluge.
Ako je izvršenje saobrazne usluge nemoguće ili protivpravno, Kupac može zahtevati raskid ugovora. Ako izvršenje saobrazne usluge predstavlja nesrazmerno opterećenje za Partnera, Kupac može zahtevati umanjenje cene ili raskid ugovora.
Nakon prijema reklamacije, Partner će odmah, odnosno u najkraćem mogućem roku odgovoriti Kupcu na izjavljenu reklamaciju, i to da li je ista prihvaćena, odnosno obrazložiti ukoliko nije, izjasniti se o načinu rešavanja reklamacije i dati konkretan predlog u kom roku će i kako rešiti reklamaciju, ukoliko je ista prihvaćena.
U slučaju da Kupac dostavi Platformi/Davaocu usluge zahtev za reklamaciju Proizvoda/Usluga Partnera, Platforma/Davalac usluge će predmetni zahtev proslediti Partneru i obavestiti Kupca o tome da je Partner nadležan za rešavanje predmetnog zahteva.
Davalac usluge ni na koji način ne može biti odgovoran za kvalitet, svojstva, sastav i izgled Proizvoda, za saobraznost Proizvoda sa Opisom Proizvoda i deklaracijom, odnosno za saobraznost Usluge Partnera ugovorenoj usluzi, kao ni za direktnu ili indirektnu štetu koju Kupac usled toga može pretrpeti.
Radi izbegavanja bilo kakvih nedoumica u pogledu tumačenja ovog poglavlja Uslova korišćenja, konstatuje se da se Davalac usluge nalazi isključivo u svojstvu posrednika između Partnera i Kupaca, dok se Partneri nalaze u svojstvu trgovaca u smislu Zakona o zaštiti potrošača i Zakona o trgovini.
Na sva pitanja koja se tiču reklamacija, a koja nisu definisana ovim Uslovima korišćenja, primenjivaće se odredbe Zakona o zaštiti potrošača, Zakona o trgovini i Zakona o obligacionim odnosima Republike Srbije.
Kupac može po prijemu odluke o prethodno podnetom reklamacionom zahtevu ili po podnetom prigovoru da pokrene vansudski spor pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova upisanim u Listu tela za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova u skladu sa Zakonom.
Pokretanje i vođenje postupka vansudskog rešavanja potrošačkog spora ne isključuje i ne utiče na ostvarivanje prava na sudsku zaštitu, u skladu sa Zakonom.
Učešće Kupca u vansudskom rešavanju spora ne utiče na pravo Kupca da zahteva nakandu štete u sudskom postupku.
Pravo na odustanak od ugovora zaključenog putem Platforme
Izuzetak od prava
Imajući u vidu prirodu Proizvoda koji se prodaju putem Platforme, u pogledu određenih Proizvoda Kupac nema pravo da odustane od ugovora zaključenog putem Platforme, a u skladu sa članom 36, stav 1, tačka 4. i tačka 5. Zakona o zaštiti potrošača. S tim u vezi, Kupac nema pravo da odustane od:
- Proizvoda koji su podložni pogoršanju kvaliteta ili imaju kratak rok trajanja, kao što su:
- Mlečni proizvodi (kajmak, kiselo mleko, surutka, paprika u pavlaci, sir, mešani sir i sl.);
- Suhomesnati proizvodi (svinjski, goveđi, živinski, jaretina, ovčetina i sl.);
- Jaja;
- Proizvod žive vage za koji je naručena Usluga Partnera klanja i obrade.
- Zapečaćenih Proizvoda koji se ne mogu vratiti zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga i koji su otpečáceni nakon isporuke, kao što su:
- Poljoprivredni proizvodi (zimnice, slatka, džemovi, sokovi i sl.);
- Destilati (rakije, vina i sl.).
Pored izuzetka iz prethodnog stava, Kupac nema pravo da odustane od ugovora i u slučaju pružanja Usluge Platforme, nakon čega je ista u potpunosti izvršena, ako je pružanje Usluge počelo nakon prihvata ovih Uslova korišćenja od strane Kupca, sve u skladu sa članom 36, stav 1, tačka 1. Zakona o zaštiti potrošača.
Kupac prihvatom ovih Uslova korišćenja i naručivanjem Proizvoda potvrđuje da je upoznat sa gubitkom prava na odustanak od ugovora propisanim ovim članom Uslova korišćenja.
Konstatuje se da će se na ugovore zaključene putem Platforme primenjivati svi izuzeci iz člana 36. Zakona o zaštiti potrošača, kada je to primenljivo.
Pravo na odustanak
U određenim situacijama Kupac ima pravo na odustanak od ugovora, i to:
- U slučaju kupovine Proizvoda žive vage za koje je ugovorena Usluga tova u pogledu istog, gde kupac može odustati od ugovora u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora, odnosno prihvata ovih Uslova korišćenja;
- U slučaju kupovine Proizvoda žive vage bez Usluge klanja i obrade, dakle kada se kupuje živ Proizvod, gde Kupac može odustati u roku od 14 dana od dana kada je Proizvod dospeo u državinu Kupca;
- U slučaju kupovine Gotovih proizvoda koji su zapečaćeni, kao što su poljoprivredni proizvodi (zimnice, slatka, džemovi, sokovi i sl.) i destilati (rakije, vina i sl.), pod uslovom da nisu otpečaćeni.
Kupac svoje pravo na odustanak od ugovora ostvaruje popunjavanjem posebnog obrasca za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu („Izjava o odustanku od ugovora”) u elektronskoj formi u gore navedenom roku.
Izjavu o odustanku od ugovora Kupac dostavlja na email adresu Platforme, a koju Platforma dalje prosleđuje Partneru u cilju obrade i rešavanja, imajući u vidu da Partner postupa u svojstvu trgovca u smislu Zakona o zaštiti potrošača.
Ako Kupac blagovremeno iskoristi svoje pravo na odustanak od ugovora, smatraće se da ugovor o prodaji robe nije ni zaključen.
U slučaju iz prethodnog stava ovog člana, Partner je dužan da po prijemu Proizvoda bez odlaganja izvrši povraćaj uplata koje je primio od Kupca, uključujući i troškove isporuke, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio predmetne Proizvode, odnosno Proizvode koje Kupac vraća.
Partner vrši povraćaj koristeći ista sredstva plaćanja koja je Kupac koristio u prvobitnoj transakciji, osim ako se Kupac izričito saglasio sa korišćenjem drugog sredstva plaćanja i pod uslovom da Kupac zbog takvog povraćaja ne snosi nikakve troškove.
Kupac je dužan da vrati Proizvod prodavcu/Partneru bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak.
Kupac je dužan da Proizvod vrati u njegovoj Originalnoj ambalaži, nekorišćen, bez oštećenja, bez pogoršanja kvaliteta, uz prateći dokaz o njegovoj kupovini (originalni račun, slip kartice i slično) i obrazac – Izjavu o odustanku od ugovora.
Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost Proizvoda koja nastane kao posledica upotrebe Proizvoda na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Preuzimanjem Proizvoda, Kupac potvrđuje da je primio ispravan i neoštećen Proizvod, te je potrebno da pri preuzimanju istog posebno obrati pažnju.
Na sva pitanja koja se tiču odustanka od ugovora zaključenog putem Platforme, a koja nisu definisana ovim Uslovima korišćenja, primenjivaće se odredbe Zakona o zaštiti potrošača i Zakona o obligacionim odnosima Republike Srbije.
Povraćaj novca
U slučaju povraćaja sredstava Kupcu koji je prethodno izvršio plaćanje nekom od Platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Davalac usluge i Partner su u obavezi da povraćaj vrše isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će Banka na zahtev Davaoca usluge i Partnera obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika Platne kartice, a sve posredstvom institucije elektronskog novca “PaySpot”.
Davalac usluge nije u obavezi da izvrši bilo kakav povraćaj novca zbog nedostataka na Partnerovim Proizvodima ili nedostataka u vezi sa izvršenjem Usluga Partnera ili zbog nedostataka prilikom dostave Proizvoda za koje je odgovoran Partner. Dodatno, svaki povraćaj novca koji Davalc usluge izvrši zbog svojih visokih standarda u pogledu zadovoljstva Korisnika ne smatra se odricanjem od ovog izuzeća od odgovornosti koje je svojstveno činjenici da je Davalac usluge samo posrednik.
Na sva pitanja koja se tiču povraćaja novca, a koja nisu regulisana ovim Uslovima korišćenja, primenjivaće se odredbe važećih zakonskih i podzakonskih akata Republike Srbije koji definišu predmetnu materiju.
6. ODRICANJE OD ODGOVORNOSTI I PRAVA PLATFORME/DAVAOCA USLUGE
Platforma/Davalac usluge ima diskreciono pravo da onemogući trajno ili privremeno Korisniku pristup Platformi, kao i korišćenje Platforme i Usluge Platforme u sledećim slučajevima:
- ako posumnja da Korisnik preduzima prevarnu radnju, lažnu, ili nezakonitu upotrebu;
- ako Korisnik ne izvršava svoje obaveze u skladu sa ovim Uslovima korišćenja;
- ako Korisnik ne ispuni svoju obavezu koja nastane korišćenjem Usluge Platforme;
- ako Platforma utvrdi da Korisnik, ponašanjem protivnifm ovim Uslovima korišćenja, nanosi štetu ili preti da nanese štetu Platformi;
- iz drugih razloga za koje Platforma utvrdi da su opravdani i celishodni.
Platforma/Davalac usluge ima diskreciono pravo da trajno ili privremeno blokira ili ograničini pristup nalogu Korisnika, kao i da obriše isti ukoliko Korisnik prekrši pravila funkcionisanja Platforme utvrđena ovim Uslovima korišćenja, kao i ukoliko na bilo koji način povredi subjektivna prava trećih lica.
Platforma/Davalac usluge zadržava pravo da ukloni bilo koji Proizvod ili drugi sadržaj postavljen na Platformu od strane Korisnika, ukoliko smatra da je isti nedozvoljen ili nepodoban za oglašavanje i prodaju na Platformi, odnosno sadržaj koji je neprimeren, protivzakonit, ili na bilo koji način povređuje subjektivna prava. U slučaju uklanjanja Proizvoda/sadržaja, Platforma/Davalac usluge će o tome obavestiti Korisnika koji je postavio predmetni Proizvod/sadržaj na Platformu.
Ukoliko Korisnik kršenjem neke odredbe ovih Uslova korišćenja prouzrokuje bilo koji vid štete, gubitaka ili troškova Platformi/Davaocu usluge, Platforma/Davalac usluge ima pravo da zahteva od Korisnika nadoknadu štete, gubitaka i/ili troškova.
U slučaju bilo kakvog spora, Platforma/Davalac usluge ima pravo da na zahtev suda ili drugog nadležnog organa, dostavi svu dokumentaciju koju je Korisnik dostavio Platformi/Davaocu usluge i/ili informacije koje se odnose na Korisnika.
Uzevši u obzir status posrednika koji Platforma/Davalac usluge ima, konstatuje se da Platforma/Davalac usluge ni na koji način ne odgovara za uspostavljanje ili neuspostavljanje ugovornog ili bilo kog drugog odnosa između Korisnika, kao ni za izvršavanje njihovih međusobnih obaveza proisteklih iz odnosa uspostavljenog putem Platforme, već vrši samo uslugu posredovanja u cilju međusobnog povezivanja Korisnika.
Platforma/Davalac usluge ne kontroliše, i nije odgovoran za, sadržaj koji Korisnici otpreme putem Platforme, Korisnici snose svu odgovornost za zakonitost takvog sadržaja. Platforma/Davalac usluge ne kontroliše (i nije pod obavezom da kontroliše) kako Korisnici koriste Platformu zbog čega ne garantuje da Korisnici koriste Platformu u skladu sa ovim Uslovima korišćenja ili na odgovoran i/ili ispravan način i u skladu sa svim važećim zakonima. Dodatno, Platforma/Davalac usluge ne proverava (i nema obavezu da proverava) identitet Korisnika ili istinitost, trenutnu valjanost, potpunost i/ili autentičnost podataka koje Korisnici dostave.
Platforma/Davalac usluge ne snosi odgovornost za sadržinu recenzije koju napiše Korisnik, bez obzira da li je objavljena na Platformi, te ne odgovora za bilo kakvu štetu koja nastane zbog takve recenzije. Iako će Platforma/Davalac usluge ulagati sve napore da uspostavi svaku razumnu meru da spreči lažne, uvredljive i neprimerene recenzije, Platforma/Davalac usluge ne može sistematski proveravati prikupljene recenzije i, samim tim, ne može garantovati tačnost i istinitost recenzija koje Korisnici napišu.
Platforma/Davalac usluge ni na koji način nije odgovorna i ne garantuje niti preuzima odgovornost za Proizvode/Usluge koje nude Partneri. Platforma/Davalac usluge neće proveravati Proizvode koji se šalju ili dostavljaju na osnovu narudžbina upućenih putem Platforme i nije odgovoran za takvu proveru. Dalje, Platforma/Davalac usluge ne priprema, niti prodaje niti priprema/pakuje za dostavu ma koji Proizvod i, prema tome, ne može biti odgovoran za njegove sastojke ili manipulaciju njime, niti za pružanje informacija o alergenima. Bez obzira na prethodno navedeno, Platforma/Davalac usluge traži od svih Partnera da se pridržavaju svih važećih zakona i najviših standarda zdravlja i bezbednosti prilikom pripreme proizvoda i manipulacije istima, kao i prilikom pružanja informacija Kupcima. Pored toga, s obzirom da se svaki prehrambeni Proizvod koji se nudi putem Platforme priprema i pakuje u objektima Partnera, Platforma/Davalac usluge nije dužan da osigura da se narudžbine Proizvoda isporučuju Kupcima u pravilno zatvorenoj ambalaži.
Slike Proizvoda prikazane na Platformi pružaju se samo u ilustrativne svrhe, a konačni Proizvod koji Kupac kupuje može se malo razlikovati od tih slika.
Partneri oslobađaju Platformu/Davaoca usluge od svake odgovornosti koja može proisteći iz dostupnosti i/ili transporta Proizvoda koji zahtevaju posebne dozvole ili licence ili Proizvoda zabranjenih ma kojim važećim zakonom. Ako Platforma/Davalac usluge sazna da Partneri koriste Platformu za transport zabranjenih proizvoda, Davalac usluge može pokrenuti internu istragu da utvrdi činjenice, da preduzme pravne radnje koje mogu biti neophodne i/ili da blokira datog Korisnika do okončanja potencijalne istrage. Mere dostupne Davaocu usluge podrazumevaju pružanje državnim organima podataka i informacija o svim Korisnicima.
Davalac usluge odbacuje svaku odgovornost za odštetu ma koje vrste koja može proizaći iz nezakonite upotrebe Platforme od strane bilo kog Korisnika zato što su informacije koje se dostave drugim Korisnicima netačne, trenutno nevažeće, nepotpune i/ili lažne, a naročito i bez ograničenja, za gubitak ili štetu bilo koje vrste koja može proisteći zbog toga što se Korisnici, predstavljaju kao neko treće lice u ma kojoj vrsti komunikacije koja se obavlja putem Platforme. Naročito, Davalac usluge ne prihvata nikakvu odgovornost za upotrebu Platforme ili za bilo koje narudžbine koje neko treće lice pošalje sa naloga Korisnika.
Davalac usluge ne može biti odgovoran za rokove dostave, jer oni zavise od uspešnog rada Partnera i pripreme Proizvoda za isporuku od strane Partnera, od pripreme narudžbina i od informacija koje Korisnik navede prilikom naručivanja ili njegove dostupnosti i reagovanja u momentu dostave.
7. GARANCIJE I ODGOVORNOSTI PARTNERA
Partner je u obavezi da obezbedi istinite, tačne i potpune informacije o Proizvodu, Opisu Proizvoda, specifikaciji i Ceni Proizvoda/Usluge Partnera, što važi i za sve druge informacije koje Partner postavlja na Platformu.
Prihvatanjem ovih Uslova korišćenja, Partner garantuje Davaocu usluge da je ovlašćen za oglašavanje i prodaju Proizvoda/Usluga Partnera koje postavlja na Platformu, što se odnosi i na sve robne marke iz njegovog asortimana. Partner takođe garantuje da oglašavanje i prodaju Proizvoda/Usluga Partnera vrši u skladu sa svim važećim zakonskim odredbama Republike Srbije koje direktno ili indirektno regulišu predmetnu materiju.
Partner je u obavezi da za svaki Proizvod žive vage poseduje potvrdu o ispravnosti mesa (Proizvoda) izdatu od strane veterinarske službe. Takođe je u obavezi da za svaki Proizvod žive vage (grlo) obezbedi identifikaciju u vidu ušne markice i jedinstvenog broja.
Partner garantuje da je Proizvod saobrazan specifikaciji istaknutoj na Platformi/Proizvodu, odnosno da svaki Proizvod odgovara svom Opisu Proizvoda i deklaraciji.
Partner se obavezuje i garantuje da ni na koji način neće drugim Korisnicima odavati informacije koje za posledicu mogu imati zaobilaženje Platforme, u smislu zaključenja ugovora o kupoprodaji Proizvoda.
8. REŠAVANJE SPOROVA SA PLATFORMOM I NAKNADA ŠTETE
Na sve sporove i pravna pitanja koja proisteknu iz odnosa Korisnika sa Platformom/Davaocem usluge, ugovara se primena procesnog i materijalnog prava Republike Srbije, kao i forum suda iste zemlje.
Korisnici i Davalac usluge su saglasni da će sve eventualne nesporazume rešavati sporazumno, mirnim putem, a ukoliko u tome ne uspeju, za rešavanje spora ugovaraju nadležnost stvarno nadležnog suda u Beogradu.
Svi zahtevi/tužbe koje Korisnici podnesu protiv Platforme/Davaoca usluge, odnosno sporovi koje Korisnici pokrenu protiv Platforme/Davaoca usluge, moraju biti rešeni u skladu sa uslovima i pravilima koji su predviđeni ovim Uslovima korišćenja, Zakonom o obligacionim odnosima, kao i drugim važećim propisima Republike Srbije koji regulišu predmetnu materiju.
U slučaju da se bilo koje treće lice obrati Platformi/Davaocu usluge sa zahtevom koji se odnosi na nesaobraznost robe, tačnost informacija koje se odnose na Proizvod ili Cenu Proizvoda, Prava intelektualne svojine ili druga subjektivna prava na sadržaju postavljenom od strane Partnera, kao i ukoliko se zahtev trećeg lica na bilo koji drugi način odnosi na sadržaj postavljen od strane Partnera, Platforma/Davalac usluge će treće lice uputiti na Partnera kao odgovornog za eventualnu povredu prava trećih lica.
U smislu prethodnog stava ovog člana Ugovora, u slučaju da treće lice podnese protiv Platforme/Davaoca usluge zahtev nadležnom sudu za zaštitu njegovih subjektivnih prava na sadržaju koji je postavljen na Platformi od strane Partnera, Partner se obavezuje da stupi u postupak u svojstvu umešača na strani Platforme/Davaoca usluge i da nadoknadi svaku štetu, zajedno sa svim nastalim troškovima, koju Platforma bude pretrpela zbog povrede subjektivnih prava trećeg lica, korišćenjem sadržaja koji je na Platformi postavljen od strane Partnera.
U slučaju da Korisnik nepoštovanjem odredaba ovih Uslova korišćenja ili važećih propisa Republike Srbije direktno ili indirektno nanese štetu Platformi/Davaocu usluge ili trećem licu, konkretan Korisnik će biti jedino lice odgovorno za nastalu štetu, bez ikakve odgovornosti Platforme/Davaoca usluge.
U smislu prethodnog stava ovog člana Ugovora, u slučaju da treće lice podnese protiv Platforme/Davaoca usluge zahtev nadležnom sudu za zaštitu njegovih subjektivnih prava ili zahtev za naknadu štete, Korisnik se obavezuje da stupi u postupak u svojstvu umešača na strani Platforme/Davaoca usluge i da nadoknadi svaku štetu, zajedno sa svim nastalim troškovima, koju Platforma/Davalac usluge zbog toga bude pretrpeo.
9. REŠAVANJE SPOROVA IZMEĐU KORISNIKA
U slučaju eventualnog spora koji nastane među Korisnicima, koji je u vezi sa Proizvodom/Uslugom Partnera ili je na drugi način povezan sa Platformom/Davaocem usluge, Korisnici su saglasni da Davalac usluge nema nikakvu obavezu umešača, niti je obavezan da na bilo koji način učestvuje u rešavanju takvog spora.
U slučaju postojanja prethodno navedenog spora, Korisnici se obavezuju da ne navode podatke Platforme/Davaoca usluge u svojim zahtevima, niti na bilo koji način čine javno dostupnim podatke Platforme/Davaoca usluge, Usluge Platforme i ovih Uslova korišćenja, osim ako ih imperativne norme pozitivnopravnih propisa Republike Srbije na to obavezuju.
Nedozvoljene transakcije
Partner se obavezuje da će vršiti prodaju robe i/ili usluga u skladu sa zakonom i propisima Republike Srbije. Na internet prodajnom mestu izričito je zabranjeno nuditi robu/usluge iz sledećih kategorija:
- radioaktivne, otrovne i eksplozivne materije
- hemijske proizvode štetne za okolinu
- zaštićene životinjske i biljne vrste - ljudske ili životinjske organe
- opojne droge
- pornografski materijal
- lekovi kao i drugih kategorija propisanih zakonskom ili regulativom kartičarskih organizacija.
10. PRIVATNOST, ZAŠTITA PODATAKA O LIČNOSTI I POVERLJIVOST
Davalac usluge se obavezuje da čuva privatnost, te prikuplja i koristi samo neophodne, osnovne podatke o Korisnicima i podatke neophodne za svoje poslovanje i informisanje Korisnika u skladu sa Politikom privatnosti, dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci koje Davalac usluge prikuplja putem Platforme se strogo čuvaju i dostupni su samo licima kojima su ti podaci nužni za obavljanje poslova Platforme.
Stupanje u pravni odnos sa Davaocem usluge uslovljeno je prihvatom Politike privatnosti, koja je sastavni deo ovih Uslova korišćenja i nalazi se u njihovom prilogu, te usluge Davaoca usluge koje se pružaju putem Platforme ne mogu da bude korišćene od strane Korisnika koji se protive da njihovi podaci budu korišćeni na način predviđen u Politici privatnosti.
Svi podaci o Korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo Administratoru Platforme, odnosno ovlašćenim licima Platforme kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla i izvršenje ugovorne obaveze Davaoca usluge, a Davalac usluge je odgovoran za poštovanje načela zaštite privatnosti Korisnika u skladu i na način predviđen Politikom privatnosti.
Kada je u pitanju korišćenje kontakata Korisnika u svrhe marketinga, ono se vrši na osnovu njihove izričite saglasnosti, a Korisnici imaju mogućnosti neprihvatanja takvog korišćenja, sve u skladu sa Politikom privatnosti.
Davalac usluge će vršiti promociju novosti, ponuda i svojih Usluga Korisnicima koristeći lične podatke Korisnika, samo u slučaju da je Korisnik odabrao opciju „Prijavi se na newsletter“, čijim odabirom postaje Primalac obaveštenja.
Lični i adresni podaci Korisnika koji se predočavaju Davaocu usluge prilikom procesa kupovine smatraju se poslovnom tajnom, a Davaocu usluge je zabranjeno prodavanje, naručivanje, obezbeđivanje ili razmena Korisnikovog imena ili informacija o tekućem računu u bilo kojoj formi trećoj strani, osim ako je treća strana Banka ili nadležni državni organ.
Davalac usluge se obavezuje da od Korisnika neće zahtevati i arhivirati u bilo kojoj formi, bilo elektronskoj ili materijalnoj, podatke vezane za platnu karticu kojom se transakcija realizuje a posebno broj kartice, datum isticanja, CVC2 i CVV broj, itd.
Davalac usluge štiti bezbednost ličnih i poverljivih podataka na način opisan u članu 11. ovih Uslova korišćenja.
Konstatuje se da će, u pogledu obrade podataka o ličnosti Kupca konkretnog Proizvoda, Davalac usluge i Partner koji je postavio predmetni Proizvod na Platformu, imati status samostalnih rukovalaca, a što je detaljnije definisano u Politici privatnosti.
Newsletter
Platforma sadrži opciju obaveštavanja o novostima i promotivnim ponudama Platforme u vidu newsletter-a, a Korisnik je u mogućnosti da se prijavi na newsletter tako što će dati svoj pristanak, na način što će obeležiti ponuđeno polje „Prijavi se na newsletter“ prilikom kreiranja naloga.
U svakom trenutku Primalac obaveštenja može odustati od datog pristanka iz prethodnog stava ovih Uslova korišćenja, i to klikom na link koji će biti dostupan u e-mailu kojim se dostavlja newsletter.
Brisanje podataka
Svi lični podaci Korisnika brišu se nakon isteka rokova koji su preciznije definisani u Politici privatnosti, koja je sastavni deo ovih Uslova korišćenja.
Izuzetno od prethodnog stava, Davalac usluge neće pristupiti brisanju informacija/podataka koji se odnose na konkretnog Korisnika koji nije izvršio svoje ugovorne obaveze prema Davaocu usluge u vezi sa Uslugom Platforme, što se odnosi i na njegov Nalog Kupca/Nalog Partnera, ili ukoliko Davalac usluge prema važećim propisima ima pravo/obavezu da određene podatke o Korisniku čuva. Pored navedenog, Davalac usluge neće pristupiti ni brisanju informacija/podataka o Primaocu obaveštenja, u skladu sa Politikom privatnosti.
Davalac usluge ima diskreciono pravo da zabrani pristup Platformi Korisniku, u slučajevima navedenim u članu 6. ovih Uslova korišćenja, ukoliko je prema njemu izvršio sve ugovorne obaveze koje se tiču pruženih Usluga Platforme.
11. BEZBEDNOST
Korisnici su odgovorni za održavanje bezbednosti adrese svoje e-pošte, kao i uređaja sa kog pristupaju Platformi i u potpunosti su odgovorni za sve aktivnosti koje se preduzimaju na Platformi sa njihovog uređaja, kao i za bilo koje druge radnje koje su preduzete u vezi sa tim uređajima/e-mail adresama.
Korisnici su dužni da obaveste Administratora Platforme čim saznaju za neovlašćenu upotrebu/pristup Platformi sa njihovog uređaja/preko njihove e-mail adrese ili ukoliko posumnjaju da takva upotreba/pristup postoji, i/ili bilo koje drugo narušavanje bezbednosti njihovog uređaja sa kog im je omogućen pristup Platformi/bezbednosti e-mail adrese/bezbednosti same Platforme.
Korisnici su obavezni da učine sve što je u njihovoj moći kako bi onemogućili neovlašćeni pristup Platformi sa njihovog uređaja i/ili drugi vid narušavanje bezbednosti.
Davalac usluge neće biti odgovoran za bilo kakav gubitak i/ili štetu nastalu zbog neovlašćenog pristupa Platformi, usled propuštanja Korisnika da obezbedi svoj uređaj sa koga mu je omogućen pristup Platformi/svoju e-mail adresu, kao i usled bilo kojeg drugog propusta Korisnika.
Prilikom unošenja podataka o Platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica Banke, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama Banke. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni Davaocu usluge.
12. KONTAKT PODACI PLATFORME
Korisnici se mogu za sve informacije obratiti Administratoru Platforme koji pruža usluge tehničke podrške putem:
- e-mail adresa: info.mojestado@gmail.com
- telefona: +381 60 3600779
ZAVRŠNE ODREDBE
Korisnici izjavljuju da su pročitali, razumeli i prihvatili Uslove korišćenja, kao i da u pravni/ugovorni odnos sa Davaocem usluge stupaju dobrovoljno.
Korisnici izjavljuju da su pročitali, razumeli i prihvatili Politiku privatnosti koja kao opšti akt Platforme i kao prilog Uslova korišćenja, čini njihov sastavni deo i direktno se primenjuje na pitanja zaštite podataka o ličnosti Korisnika, njihovo prikupljanje, obradu, skladištenje i promet.
Davalac usluge zadržava pravo da u bilo kom trenutku izmeni ove Uslove korišćenja, Politiku privatnosti i Politiku kolačića. Davalac usluge će prethodno poslati obaveštenje o tim izmenama kada je to obavezno u skladu sa merodavnim zakonima.
Davalac usluge zadržava pravo da ažurira, menja i briše informacije sadržane u Platformi, u bilo kom trenutku i bez najave, osim ako je to obavezno prema merodavnom zakonu, u pogledu rasporeda elemenata, prezentacije i uslova pristupa, pri tom ne snoseći nikakvu odgovornost za iste.
Ako se utvrdi da neka od klauzula ovih Uslova korišćenja može biti ništava ili je ništava dejstvom zakona, smatraće se da takva klauzula nije obuhvaćena Uslovima korišćenja i to neće uzrokovati ništavost ostalih klauzula, koje ostaju važeće i na snazi između ugovornih strana.
Registracija korisnika
Fizičko lice, odnosno krajnji korisnik, kupac, na strani za registrovanje fizičkih lica treba da popuni određene podatke, kao što su: mejl, lozinka, ime i prezime, adresa, grad i poštanski broj, zatim pročita ugovor i uslove poslovanja i štiklira da se slaže sa navedenim i pritisne opciju „registruj se“.
Registruj seRegistracija PG
Registracija poljoprivrednih gazdinstava: Vlasnik, odnosno nosilac PG, treba da popuni određene podatke kao što su: mejl, lozinka, ime i prezime, adresa, grad i poštanski broj, zatim pročita i potpiše ugovor i uslove poslovanja i da se slaže sa navedenim. Pritisne opciju „registruj se“ i tako pošalje zahtev. U ovom slučaju ugovori se potpisuju lično, a ukoliko su ulovi ispunjeni, platforma odobrava zahtev za registraciju PG
Registruj PG